středa 21. května 2014

Waiting on Wednesday - Caroline (12)



Onyx (Lux 2)

Jennifer L. Armentrout

Být připoutaná k Daemonu Blackovi naštve …
Díky jeho mimozemským čárum je Daemon odhodlán mi dokázat že jeho city ke mně jsou víc než jenom produkt našeho bizardního spojení. A tak jsem ho odpískla i když je v těchle dnech spíš milí než chladný. Ale máme větší problémy.
Něco horší než Arum přicházející do města …
Ministerstvo Obrany je tady. Jestli někdy zjistí čeho je Daemon schopný a že jsme spojení jsem vyřízená. Jako on. A pak je tady ten nový kluk ve škole který má svá vlastní tajemství. Ví co se mi stalo a muže pomoct ale aby mohl musím lhát Daemonovi a držet se od něj dál. Jako kdyby to bylo možné. Navzdory všemu zdravému rozumu se do Daemona propadám. Tvrdě.
Ale pak se vše změní …
http://prekladyknih.blog.cz/1208/onyx-anotace



Oh můj bože. Kéž by tahle série tak vycházela i v češtině. Hned bych si ji koupila. U prvního dílu jsem se nasmála tak, jako u žádné jiné knihy, co jsem kdy četla. Příběh je neskutečně zajímavý a vtipný a doufám, že tak to bude pokračovat i v dalších dílech. :) Tahle série je ten typ, kdy jednou začnete číst a už nemůžete přestat. Sice normálně sci-fi moc nemusím, ale první kniha předčila všechna moje očekávání. Doufám, že dvojka bude stejně dobrá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat