čtvrtek 29. května 2014

Waiting on Wednesday - Caroline (13)


Harry Potter

J. K. Rowling





Brýlatý chlapec s nachovou jizvou na čele, připomínající blesk – to je Harry Potter. Jedenáctiletého učedníka čarodějných umění stvořila nadaná spisovatelka J. K. Rowlingová a ze své ostrovní britské vlasti jej vyslala pro potěchu všem duším okouzleným fantazií. Vítejte i vy mezi jeho příznivci, nepatříte-li k odkouzleným nudným mudlům!






Ano, je to tady. Můj největší hřích. Nečetla jsem ani jeden díl. Já vim, já vim. Nebojte, hanbou se propadám až k zemskému jádru. Přijde mi, že jsem snad jediná osoba na týhle planetě, kdo tu sérii nečetl. Z nějakého pro mě teď absolutně nepochopitelného důvodu jsem vyrůstala jenom na filmech. A ty byly úžasný. Takže knížky musej bejt ještě lepší. :D
No prostě tenhle svůj rest chci napravit a přečíst si všechny díly. A proto bych se vás ráda zeptala, protože si myslím, že valná většina z vás tuto úžasnou sérii četla - Když to začnu číst v sedmnácti, bude mi příběh v prvních dílech připadat dětinský nebo se to čte normálně? :) 

P.S. Omlouvám se, že je to zase pozdě. Budu na pravidelnosti těch meme muset zapracovat. 

2 komentáře:

  1. Detinský? To si robíš srandu? Na Harryho nie je nikdy neskoro :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře. To je moc dobře. :D Připrav se na mě Pottere, už se těšim :D

    OdpovědětVymazat