sobota 24. května 2014

On my wishlist - Caroline (12)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Wreck this journal
Keri Smith
Strážkyně krve
Tessa Gratton


Proč jsem si tedy vybrala zrovna tyhle dvě? Magii krve jsem četla poměrně nedávno a docela mě bavila, takže jsem si řekla, že bych si ráda přečetla i tohle volné pokačování. :)
A pak je tady ta úžasná věcička, aneb Wreck this journal. Kniha, u které se nemusíte bát, že ji zničíte. Vaším úkolem je zapojit vlastní představivost a knihu nějak zajímavě pozměnit. Můžete kreslit, trhat, stříhat, polévat, zdobit... Cokoli vás napadne. Musim tu knížku mít. :D

1 komentář:

  1. Wreck this journal by som tiež moc chcela :) A Mágiu krvi som si kúpila tuším minulý týždeň, takže by sa zišlo aj pokračovanie :)

    OdpovědětVymazat