čtvrtek 1. května 2014

TOP 7 - SERIÁLY (Caroline)

TOP 7 - SERIÁLY
Tak. Rozhodla jsem se vám představit další ze svých úchylek. Knížky totiž evidentně nestačej :D Proto jsem udělala tenhle článek, kde najdete všechny seriály a postavy, které miluju. A druhý důvod je, že občas přirovnávám některé věci k událostem ze seriálů, tak abyste alespoň věděli, odkud to beru.

Položky na seznamu: Seriály, které teď sledujete, ukončené seriály, mužské a ženské postavy, páry (ať už spolu nebo ne) a pak takové ty Bromance (kdo chce)
Plus ke každému napsat jednu větu nebo poznámku.
Let´s get started :D



Současná závislost:
  1. Sherlock - Neskutečné čekání, ale vždy stojí za to
  2. Supernatural - I když už to není, co to bývalo, pořád mě to baví
  3. Arrow - Úžasné bojové scény a překvapivé zvraty
  4. Hawaii 5 -0 - Nejlepší Bromance všech dob 
  5. Believe - Nádherný vztah otce a dcery
  6. The tomorrow people - Telepatie, telekineze a teleportace
  7. NCIS: LA - Když Hetty zavelí, všichni se raději podvolí :D
Dřívější závislost:
  1. Dr. House - Kdo by toho cynika nemiloval?
  2. Jane by design - Ano, občas takhle ujedu. 
  3. Common Law - Manželská poradna pro dva policejní parťáky
  4. Posel ztracených duší - Melinda bude mít jednou v nebi opravdu dost přívrženců
  5. Charlieho andílci - Proč to sakra muselo tak rychle skončit?
  6. Kobra 11- Pořád pokračuje, ale bez Toma Becka jako by pro mě neexistovala
  7. Krok za krokem - Nejlepší rodinný seriál všech dob
Miláčci moji: 
  1. Steve a Danny (Hawaii 5- 0) - Ty dva už jsou pro mě jako jeden
  2. Mycroft Holmes (Sherlock) - Nikdy mě nepřestane překvapovat
  3. Oliver Queen (Arrow) - Tak ten si prošel (prochází) peklem 
  4. Dean Winchester (Supernatural) - Nejobětavější hlavní hrdina
  5. John (The tomorrow people) - Jeden z nejlepších vůdců s hrozným výběrem svých protějšků
  6. Castiel (Supernatural) - Nejúžasnější anděl všech dob
  7. Damon Salvatore (The vampire diaires) - Nejvíc sexy upír, jaký kdy kráčel na Zemi
Ženské hrdinky:
  1. Felicity (Arrow) - Neskutečně roztomilá 
  2. Kensi (NCIS:LA) - Jednoznačně dívčí typ :D
  3. Sarah (Arrow) - Tu holku prostě nelze neobdivovat
  4. Bo - Nejroztomilejší, nejchytřejší a nejobětavější desetiletá holčička
  5. Joan Watson (Elementary) - Jediné podání Sherlocka, kde John Watson je Joan Watsonová
  6. Jane (Jane by design) - Vždycky vás překvapí
  7. Riley (Intelligence) - Trošku zvláštní, když holka dělá bodyguarda chlapovi
Couples:
  1. Kensi + Deeks (NCIS:LA)- Mohou se z parťáků stát milenci?
  2. Felicity + Oliver (Arrow) - Vždycky jsou k tomu tak blízko a přitom tak daleko
  3. Caroline + Klaus (The vampire diaries) - Ty jsou tak odlišní, až by tvořili dokonalý pár 
  4. Joan + Sherlock (Elementary) - Vždycky jsem si přála vidět Watsona a Sherlocka jako dvojici
  5. Jane + Billy (Jane by design) - Ty spolu v podstatě byli celou dobu
  6. Phoebe + Cole (Charmed) - Kašlu na to, že byl zlej. Perfect match.
  7. Elena + Damon (The vampire diaries) - Ty dva jsem spojovala už od prvního dílu
Bromance: (Nesuďte mě prosím :)
  1. Steve + Danno (Hawaii 5-0) - Manželé po dvaceti letech :D
  2. Sherlock + John (Sherlock)- Tady alespoň nejsem jediná, kdo ty dva spojuje
  3. Dean + Sam (Supernatural) - Sem tam mi to trochu připomíná incest, ale tak proč ne :D
  4. Dean + Castiel (Supernatural) - Neva, že spojuju dva bratry. Anděl a člověk je taky dost dobrý
  5. Callen + Sam (NCIS:LA) - Parťáci se vším všudy
  6. Semir + Ben (Kobra 11) - Nesmrtelnej a neodolatelnej
  7. Dorian + Kennex - To je poprvé, co spojuju androida a človíčka
Tak to jsou moje seriály. Další z mých úchylek a závislostí. Snad se mnou někdo v daných výběrech souhlasí. A nebo jste závisláci na jinejch seriálech? Jestli znáte nějaké další dobré, rozhodně mi to můžete napsat do komentářů. Závislostí není nikdy dost. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat