úterý 27. května 2014

Teaser Tuesday - Caroline (13)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Zrádce (Andělé noci 2)

Lili St. Crow




"Tys ho viděla?"



......



Stále mě držel.





Při čtení tohoto dílu jsem zjistila hned několik věcí: 
 První a docela podstatnej problém je to, že jsem si vůbec ale vůbec nedokázala vybavit, co se dělo v prvním díle. Kdo je ten dobrej a kdo ne. Jediný, co mi uvízlo v hlavě bylo to, že z jejího otce se stal zombie a myslim, že jeho prach pak vysála vysavačem. :D To je asi tak vše, co si vabavuju. :D Já vim, nic moc.
A druhá věc, nějak nedokážu pochopit, čím že mě vlastně tato série zaujala. 
Příběh není špatný a Drew je opravdu zajímavá postava, ale nedokážu se do příběhu tak vžít a tak si ho užívat jako u většiny jiných knih. 
No co, doufám, že se to zlepší. Přece jenom, musela jsem mít před tím plus mínus rokem nějakej důvod, abych chtěla v této sérii pokračovat. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat