sobota 31. května 2014

On my wishlist - Caroline (13)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:



Origin
Jennifer L. Armentrout


The darkest minds
Alexandra Bracken


Asi nikoho nepřekvapuje, proč bych ráda měla Origin, že ne? Tu sérii jsem si naprosto zamilovala. Momentálně hltám třetí díl a vidím to tak, že hned po skončení trojky budu muset přejít na čtyřku. :D       P.S. Miluju Daemona.
No a pak The darkest minds. Nevím, je možné že už jsem tu knihu zmiňovala. Nevadí. :) Podle toho, co jsem četla, vypadá tahle knížka úžasně. Navíc jsem viděla rozhovor s autorkou a to mě utvrdilo ještě víc v tom, že si tuhle sérii prostě musím přečíst. Druhý díl už také vyšel a na trojce se zatím pracuje. Prosím prosím ať to u nás někdy vyjde. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat