neděle 1. června 2014

Posuď knihu podle obalu - Caroline (13)

Týdenní meme, které pořádá Siky na knižním blogu: http://knizni-doupe.cz/
Cílem je vybrat si jednu knížku, uveřejnit k ní anotaci a zhodnotit obálku.

Název: Pád
Série: Andělé
Autorka: Lauren Kate




Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.





Pád. Co o něm říct. Dobrá pro začátek asi to, že to není tak úplně můj šálek kávy. První díl byl ještě jakž takž v pohodě, ale dál to bylo...Nope, moc mě to nezaujalo. Na mě je to až moc romantiky a navíc podle mě, je Daniel strašnej kretén. (Bez urážky)
Ale obálky, to je něco jiného. Ty jsou vážně kouzelné. I když nejsem moc velkej fanda obálky na třetí díl, tahle mě naprosto dostala. Podle přebalu byste si řekli. Hmm, trochu tajemné, smutné a možná trošiličku děsivé. Což je úplný opak od reálného obsahu. Z toho vyplívá přísloví: "Nesuď knihu podle obalu." :)

Žádné komentáře:

Okomentovat