sobota 7. června 2014

On my wishlist - Caroline (14)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

The retribution of Mara Dyer
Michelle Hodkin

Staying strong
Demi Lovato


Takže, abych to objasnila. The retribution of Mara Dyer je posledním dílem trilogie a taky je to knížka, kterou chci NEJVÍC ze všech, co mají tenhle rok vyjít. Nedokážu snad ani slovy vyjádřit, jak moc je tahle série úžasná a jak moc se těším na ten poslední díl. NUTNĚ potřebuju vědět, co se sakra stalo a co se bude dít. Ale bojim se jedné věci. Co znamená, když se sama autorka omlouvá své hlavní postavě? To nezní dobře. To vůbec nezní dobře. Jestli Mara nebo můj miláček Noah zemřou, budu si asi muset zajet do Ameriky na malý pokec s paní Hodkinovou. :D

A ta druhá knížka je trochu nezvyklá volba, to uznávám. Ano, nikdo nemůže v mém "music" srdci nahradit NICKELBACK (Love them :D), ale Demi prostě obdivuju. To čím vším si prošla a přesto zůstala silná a snaží se pomáhat ostatním, je to, co na tý holce miluju. A samozřejmě je to i úžasná zpěvačka. Já osobně mám z jejích písní nejradši Skyscraper.  
Takže i když motivační knihy vážně moc nečtu, tuhle bych si jednou přečíst chtěla. Dobrá, od Demi bych si asi přečetla cokoli, no. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat