sobota 21. června 2014

On my wishlist - Caroline (16)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Selekce
Kierra Cass


Čistý
Julianna Baggot

Takže první kniha je podle mě spíš taková ta romantická kniha. Námět zní docela zajímavě, ale jak nakonec bude vypadat zpracování, to je věc druhá. Slyšela jsem na to jak pozitivní, tak i negativní názory, tak uvidíme. :)
A druhá kniha. No tak to asi nikoho nepřekvapuje. Ohledně této knihy jsem básnila dost, už z hlediska obálky. Ale i ta anotace je vážně dobrá.  I just need this book. :D

4 komentáře:

  1. Ta první mě ani tolik nezaujala, ale ta druhá! Tu knihu si určitě někdy přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ta první taky tolik ne, ale v danou chvíli mě nenapadla žádná jiná. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Obě knížky bych taky moc chtěla!! :) A ty obálky jsou boží :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Ohledně obálek s tebou naprosto souhlasim. :D

    OdpovědětVymazat