úterý 17. června 2014

Teaser Tuesday - Caroline (16)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Konečná volba (Údolí stínů 5)

C. C. Hunter



"Drž meč vždycky špičkou tam, kde čekáš nepřítele."





...........




"Už se ti to podařilo."




Konečně tuhle sérii dokončím. :) Teda doufám, že pátej díl je poslední. Jako nevadilo by mi, že by to pokračovalo dál, ale přeci jenom mám radši uzavřené příběhy. I když mám takovej pocit, že tenhle díl skončí podobně jako poslední díl série Dědička (Myslím, že ten díl se jmenuje Boj o trůn.) Což mě trošičku štve. Všechno podle mě musí být s mírou. 
Je to spíše takové oddechové čtení, které se týká buď toho, že se snažíte zjistit, jaká nadpřirozená bytost Kylie vlastně je anebo se to týká jejich milostných problémů. 
Prostě oddechovka, která ale pobaví a občas překvapí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat