sobota 14. června 2014

On my wishlist - Caroline (15)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Asylum
Madeleine Roux


Proroctví
Josephine Angelini

Takže proč právě tato dvojka? U obou mě zaujaly anotace a vlastně i obálky. 
Proroctví zní poměrně zajímavě. Sice mi to přijde jako takové to trošičku ohrané téma, ale na druhou stranu čekám, co s tím autorka provede. Takže doufám, že to bude vážně dobré. :)
No a pak je tady Asylum, které jsem poprvé spatřila včera, když jsem se dívala po nově vycházejících knihách a recenzích. A musím říct, že to je knížka, na kterou se vážně těšim. Překvapení, záhady, hrůza a strašidelná atmosféra. MUSIM si to přečíst. :D Zvlášť po tom, co jsem četla Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Takže na tuhle novinku jsem opravdu zvědavá.

3 komentáře:

  1. Obě knížky mě taky zaujali, tak se k ním někdy dostanu :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Proroctví je na obrázku naozaj krásne, ale naživo má akési čudné farby. Také tmavé :D Prišlo mi v piatok a moc sa na ňu teším :)

    OdpovědětVymazat