středa 4. června 2014

Waiting on Wednesday - Caroline (14)


Antibohyně (Bohyně války 1)

Kendare Blake

Válka bohyň začíná v Antibohyni, prvním dílu nové série uznávané autorky Anny krvíoděné Kendare Blake.

Staří bohové neumírají…
Aspoň si to Athéna myslela. Jenže pak jí pod kůží začala vyrůstat pírka, která jí zahltila plíce jako nějaká podivná rakovina, a Herma sužovala spalující horečka. Tím skončil jejich poklidný věčný život ve zdraví.
Athéna a Hermes putují světem a zoufale hledají příčinu svého pomalého, bídného umírání. Cestou získávají spojence a odhalují pradávné i nové protivníky. Pátrání je zavede ke Kasandře, obyčejné dívce, která se kdysi coby vědma těšila přízni a ochraně jednoho z bohů.
Dnes už se Kasandra do života bohů nijak neplete, vlastně ani netuší, že existují. Přesto by mohla hrát klíčovou úlohu ve válce, k níž se schyluje.
Královna bohů Héra se spojila s dalšími antickými obyvateli Olympu, kteří ve snaze prodloužit vlastní život vyvražďují své rivaly. Touha přežít z nich udělala antibohy, ubohé karikatury jejich někdejší slávy. Athéna bude potřebovat nějaké trumfy, protože život nesmrtelníků jen tak nevyhasne.
Každý z nich umírá po svém. Někteří se zadusí peřím. Z některých se stanou příšery. Ale všichni zuří až do posledního dechu.
Nadešel čas války bohyň.

Proč bych si tuhle knížku chtěla přečíst? Hned dva důvody: Za prvé, jsem již od Kendary četla Annu krví oděnou a ta mě docela dost bavila (Hlavně tedy ten první díl). A druhý důvod - Nezní tahle anotace prostě úžasně? :) Vážně se těším na válku Bohů, která se promítne do lidského světa. Trošičku mi to připomíná Percy Jacksona.  Ale jsem na to vážně hodně moc zvědavá. :D


2 komentáře:

  1. Knížku mám v plánu si taky někdy přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych se k ní chtěla někdy dostat, protože vypadá celkem zajímavě a má moc pěknou obálku :) Taky jsem četla Annu krví oděnou a ta se mi taky celkem líbila, tak se mi třeba bude líbit i Antibohyně :)

    OdpovědětVymazat