sobota 7. června 2014

Top 10 - ANIMÁCI :D

A jsem tu opět s další TOP tentokrát na téma: Animované filmy.

Je mi jedno, jestli jsem na ně moc stará - prostě je miluju. Hrané filmy mě taky baví, ale animáky v sobě mají nějaké vnitřní kouzlo, které mě nutí je zbožňovat. :D Takže tady máte výčet mých deseti nej:


1. Na vlásku (Tangled)

Podlě mě nejlepší animovaný film, který studio Disney kdy vytvořilo. Příběh je úžasný. Je to takové nevšední, originální a vlastně úplně jiné vyprávění o Zlatovlásce. :D Jediné, co se snad shoduje s pravým příběhem Zlatovlásky, je Lotsika s vlasy dlouhými několik metrů, vysoká věž a okouzlující zachránce. A tady je další věc, která se maličkato liší. Chrabrý zachránce není žádný princ, nýbrž (ne)obyčejný, okouzlující, mladý zlodějíček. A no, není zas tak těžké uhodnout, co by se mohlo dít dál. :D
 Smála jsem se téměř nepřetržitě celou dobu. A vzhledem k tomu, že je tento film vyveden jako alá muzikál, je zde i spousta nakažlivých písní, které vám budou hrát v hlavě ještě měsíce po skončení filmu. :D
Já sama nejvíc zbožňuju Maxima a Pascala. Ty jsou vážně boží. 


Tady jsou nejlepší scény s Maximem. Tak kdyby snad někdo chtěl. :D



2. Doba Ledová (Ice Age)

Kdo by neznal tento film. To je prostě už klasika. Skupinka složená z otravného lenochoda Sida, nevrlého mamuta Mannyho a odtažitého šavlozubého tygra Diega, starající se o malé lidské dítě. Už jenom ten nápad je absolutně geniální. Navíc scény jsou ještě provázeny s příběhem malé veverky Scrata, který nechce nic jiného, než jen schovat svůj oříšek. Ale vždycky když to chce udělat, nastanou takové nepříjemné komplikace. Jako třeba obleva nebo tříštění ledu. :D
 Příběh se vyvíjí a posouvá každým dílem dál v dějinách. Vážně, stojí to za to. :)
Doba ledová je něco, na co se podívám dneska, ale klidně i za pět či deset let. A ať už se díváte na kterýkoli díl, vždycky vás pobaví. 


3. Já padouch (Despicable me)

 Jsou lidé, kteří tento animák neviděli, ale i tak všichni znají:

 MIMONĚ 

Tihle malí žluťoučcí tvorové jsou známy snad po celém světě. A ano, jsou opravdu tak úžasní. :D

Příběh vypráví o "Padouchovi" ve středních letech, který si adoptuje tři holčičky z dětského domova. Ze začátku je považuje spíše za přítěž a toleruje je jenom proto, že je potřebuje k určitému úkolu, ale po nějaké době si je zamiluje. Velice překvapivé, já vím.
Holky jsou boží, ale každá je úplně jiná. Já osobně ze všeho nejvíc miluju malou Agnes s obrovskou fantazií a láskou k jednorožcům. Je jak já. :D



4. Madagaskar 2 (Madagascar 2)

Dnes už také patří mezi klasiky. Příběh několika zvířat ze ZOO, které ztroskotají na ostrově. No, kdo by tenhle film neznal? Hrošice Glórie, žirafák Malman, zebra Marty a miláček New Yorku lev Alex. Společně s gangem tučňáků, partou opic, lemurů a dalšími zvířaty se snaží najít cestu zpátky domů. Tedy alespoň někteří. Jiným se život v divočině začíná vážně zamlouvat.
Trailer na první díl:


I když jsem si první díl opravdu užila, podle mě je druhý díl ještě lepší. Tentokrát se dostanou do Afriky, odkud většina z nich pochází. Je zde zachycen Alexův příběh i to, jak se ostatní vypořádávají s novým prostředím. Babička s kabelkou samozřejmě nechybí a o zábavu a vtípky není nouze. 



5. Robinsonovi (Meet the Robinsons)

Tenhle asi nepatří mezi ty nejznámější, ale to nic nemění na tom, že je vážně hodně dobrej. Není tu sice tolik vtipu, ale za to se tady objevují šílené vynálezy, padouch vlastnící deníček s jednorožcem a cesta do budoucnusti.

Lewis je třináctiletý chlapec a vášnivý vynálezce žijící v dětském domově. Jeho největším snem je, najít svou rodinu. A jeho cesta za dobrodružstvím začíná, když se před ním jednoho dne zjeví tajemný kluk a vezme ho s sebou do budoucnosti. Budoucnosti plné nevšedních vynálezů a také rodiny, kterou jak tě živ neviděl. 

Tenhle film prostě navždy zůstane v mém srdci. :)



6. Ledové království (Frozen)

Snad nejnovější Disney - muzikál film. Podle mě je to vážně hezky udělané a Olaf je opravdu neskutečně roztomilej, ale dle mého názoru to prostě nedosahuje kvalit Na vlásku. Kamarádka by mě za tohle tvrzení zabila, ale já si v tomhle prostě stojím za svym. :D

Co mě tady překvapilo byl fakt, že postava, která jsem si myslela, že je hlavní vlastně vůbec hlavní nebyla a taky je tu kluk, kterej vyrůstá se skřetama a jeho nejlepší kamarád je sob. 

Elza má schopnost mrazit a vytvářet led. Jednoho dne se jí to ale díky její sestře trošiličku vymkne z rukou a ona omylem zmrazí celé království. Odchází pak do ústraní, aby nemohla nikomu ublížit. Ale Anna jakožto její sestra se ji vydává hledat. A cestou potkává oživlého, roztomilého sněhuláka Olafa a taky okouzlujícího kluka se sobem. Společně se pak vydávají najít Elzu a přesvědčit ji, aby se vrátila a pokusila se království rozmrazit.

A co by to bylo za muzikál bez písniček. Tohle je asi nejznámější a dnes už nejohranější ze všech. :D Ale i tak ji miluju. Stejně jako tenhle film, i když to možná tak úplně nevypadá. :D






7. Shrek 

Kdo by neznal příběh o zeleném, nevrlém zlobrovi, otravném oslíkovi a jejich společné cestě za záchranou princezny Fiony? A co by to taky bylo za Shreka bez neskutečně roztomilého Kocoura v botách, Perníčka, vlka nebo prince Krasoně? Ano, to všechno tady najdete. U Shreka se pobavíte, překvapíte a kdo ví třeba i něco přiučíte o pohádkových bytostech. :D
Výsledek je takový, že je to prostě animák, který opravdu stojí za zhlédnut. 



8. Jak vycvičit draka (How to train your dragon) 

Tenhle film byl tak pěkně udělanej a navíc o dracích. BEZZUBKA. To nejlepší a nejvíc ťuťu celýho filmu. :D 

Život Vikingů spočívá v honbě, bojování a zabíjení draků. Drakové jsou nebezpeční tvorové, kteří Vikingy ohrožují. Ale co když všichni draci nejsou nemilosrdní zabijáci? A co když se je jeden kluk pokusí místo zabíjení cvičit a postupně ochočit? Hmm a dokáže se pak rozhodnout mezi svým přítelem drakem a jeho rodinou?

Rozhodně doporučuju. Vážně úžasnej film. A teď někdy navíc do kin přijde dvojka.Už se těšim. :D



9. Hotel Transylvánie (Hotel Transylvania)

Aneb Hotel pro příšery, monstra a nadpřirozené bytosti z celého okolí. Hotel Transylvánii svému majiteli Drákulovi docela dost vynáší. Aby taky ne. Kdo by si nechtěl odpočinout někde daleko od lidí?
 Drakulova (přezdívka: Drak) dcera slaví své 118 narozeniny a chce se podívat do světa, jelikož je od mala zavřena v této pevnosti. Drak se o ní ale bojí a nechce ji nikam pouštět. Hlavně mezi lidi ne. Ale jeho plány jsou narušeny a postupně zborceny ve chvíli, kdy se do hotelu omylem dostane člověk.

Vtip, otcovská láska, příšerky, pan neviditelný i kostlivci. Tady je prostě všechno. :D



10. Kung fu Panda

Příběh o tlustém a nemotorném pandovi, který sní o tom, že se stane jedním z nejlepších a nejslavnějších bojovníků kung fu. Ale trénink není vůbec jednoduchý a vypadá to, že ani ve skupině legendárních bojovníků nepatří mezi oblíbence. Ale Po se nemíní vzdát. Nechce pracovat v restauraci a vařit polévky jako jeho otec. Ne, on si che splnit svůj sen. A je ochotný pro to udělat téměř cokoli.

Opět film, který vás pobaví a donutí vás jít za svými sny ať už jsou jakkoli šílené. :D



Tak tohle byl můj seznam 10 nejoblíbenějších animovaných filmů. Jistě, pak by tady mohlo taky bejt: Já padouch 2 a Doba ledová 2 a tak dále, ale to bych se asi ke konci nedostala nikdy :D

Máte taky nějaké oblíbené, nebo jsem tady jedinej blázen, co takovýhle věci sleduje? :D

3 komentáře:

  1. Můžu tě ujistit, že nejsi jedinej blázen, co takovýhle věci sleduje. :D Já miluju animáky a ty si tady napsala skoro všechny, které se mi líbí! :) Ještě bych sem přidala Loveckou sezónu, Croodsovi a Raubíř Ralf! :)
    Vždy se na nějaký nový animák kouknu a když se mi líbí, tak přesvědčím přítele, aby se na něj podíval ještě jednou se mnou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevidela som len Robinsonovcov, ale ostatné mám tiež moc rada. Teda Madagaskar 2 sa mi ani zďaleka nepáčila tak, ako jednotka, ale ostatné sú vážne super :3 Milujem rozprávky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do you know about Emily wickersham, a Special Agent (ncis)? Visit Our Website CelebrityPing.Com To read.

    OdpovědětVymazat