úterý 24. června 2014

MY HOLIDAY LIST

My book list - Summer holiday 2014

http://cm201u.org/index.aspx?NID=2753

Viděla jsem to už u několika bloggerů a tak jsem jsem si řekla, že se taky přidám. Takže tady jsem si vytvořila prozatímní seznam knih, které bych si ráda přečetla. A pak taky seriály, které bych ráda viděla. 

 Harry Potter (1-7) - J.K. Rowling
  • Už nastal čas. S touto sérií otálím už dlouho, tak doufám, že se k ní letošní prázdniny dostanu. Ráda bych ji přečetla v angličtině, tak uvidíme. :) 
 Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor
  • Je pravda, že tuto knížku už jsem četla. Vážně jsem si jí užila a vim, že byla dost dobrá, ale už si moc nepamatuju všechny detaily. A protože v září by konečně, asi po dvou letech čekání, mělo vyjít pokračování, tak jsem se rozhodla si trochu osvěžit paměť. :D. 
Wicca - Cate Tiernan
  • Ne že bych ji měla jako nějaký extra TOP cíl, ale půjčila jsem si ji v knihovně a tak jsem si řekla, že bych ji asi i měla přečíst. Jak už jsem psala dřív, anotace zní velice dobře a hodnocení jsou taky spíše pozitivní. Tak uvidíme. :)
Hostitel - Stephenie Meyer
  • Opět knížka, kterou jsem už četla. Dokonce minulý rok. Ale prostě si mě získala a já bych se ráda ještě alespoň jednou ponořila do příběhu Melanie, Jareda, Wandy a Iana. 
Percy Jackson - Rick Riordan
  • Uvažuju, jestli si mám tuhle sérii pořídit. Proto bych si ráda přečetla alespoň první díl, abych věděla, jestli to opravdu stojí za to. Já vím, všichni Percyho milují a já nejspíš nebudu výjimkou, ale jistota je jistota. :D
Když jsme byli sirotci - Kazuo Ishiguro
  • Kniha, kterou jsem našla v LK za pouhých 39 kč. No nekupte to. :D Od tohoto autora jsem zatím četla jenom Neopouštěj mě, ale velice jsem si to užila, takže jsem zvědavá i na tuhle knihu. 
Pán much - William Golding
  • Dobrá, tak v tomhle případě to není tak úplně, že bych si tu knížku toužila nějak extra přečíst. Jednou jsem si jí půjčila od kamarádky a no ještě jsem se nedostala k tomu, abych ji přečetla. Což hodlám změnit. Navíc je to součást povinné četby, takže by se mi to mohlo i hodit k pozdější matuře. :D 
Etiketa a špionáž - Gail Carrigerová
  • Něco, co už bych si nějakou dobu chtěla přečíst.  Kámoška si ji minule koupila a říkala, že by mi ji půjčila, když budu chtít. Takže asi využiju její štědrosti a nabídku přijmu.
Čistý - Julianna Baggot
  • Já vim, o této knížce jsem už párkrát básnila. Především tedy o obálce. :D Měl by to být můj dáreček za vysvědčení. Už abych ji měla doma. :)
Asylum - Madeleine Roux
  • Tak tahle knížečka mě zaujala, jak obálkou tak i anotací. Takže doufám, že bych jí mohla sehnat a udělat si pár hororových večerů. :D
Wreck this journal - Keri Smith
  • Tak a teď upřímně odpovězte: Kdo by tuhle "knihu" nechtěl? Je naprosto jeinečná a úžasná. Sice nejsem moc výtvarně nadaná, ale no budu se snažit. Snad ta snaha k něčemu bude. :)
Město padlých andělů a Město ztracených duší - Cassandra Clare
  • Už mám doma první tři díly, které jsem si vážně zamilovala. Tak uvidíme, jak Cassandra naváže. A jestli to bude alespoň z půlky tak dobré, jako ty první díly. 
Šampion (Legenda 3) - Marie Lu
  • Poslední díl trilogie. A i když upřímně nesnášim June, i tak bych se ráda dozvěděla, jak příběh skončí. Přeci jenom musím vědět, jak to s Dayem nakonec dopadne. :D
Aliance (Divergence 3) - Veronica Roth
  • Valstně ani nevím, jestli si ten díl chci přečíst. Díky spoilerům úplně všude vím, jak bude tahle série zakončena a abych pravdu řekla, vůbec se mi to nelíbí. Neříkám, že nemám ráda "konce trochu jinak" ale tohle vážně mohlo bejt zakončený trošičku ohleduplněji. :)
Half Bad - Sally Green
  • A pak další novinka na mém seznamu. Slyšela jsem na to spousty rozporuplných reakcí, takže se těším, až si na to udělám vlastní názor. A samozřejmě si doma vystavím tu obálku. :D
Tak tohle jsou knížky, které bych chtěla přečíst (A některé dostat nebo si pořídit) během letních prázdnin. Nevim, jestli to všechno stihnu a nebo jestli nakonec nepřečtu úplně něco jinýho. :D Záleží na náladě, času, počasí a místě.

A pak je tady ještě minimálně jeden seriál, který bych ráda shlídla. Dobře, možná nezvládnu všechny série, ale mohla bych alespoň začít. A tím seriálem je DOCTOR WHO. 
A proč zrovna Doktůrka? :D
  • Všichni o tom básní
  • Je to od stejného tvůrce jako Sherlock, kterého MILUJU
  • Námět zní vážně dobře
No a poslední věc, co bych tak asi chtěla stihnout o prázkách, je dokoukat mangu a možná i anime u Naruta. Vlastně ani nevim, proč jsem se na to přestalo koukat. Měla bych to napravit. :)

Takže takhle zatím vypadá má volnočasová činnost o prázdninách. Dala jsem si toho docela dost, já vim. No, jsem na sebe zvědavá. :D
A co plánujete o prázdninách vy? :)

2 komentáře:

  1. Ja plánujem pokročiť v re-watchingu Doctora, ja ho proste milujem :3 A tebe radím, aby si sa nedala odradiť prvými dielmi, ja som si to absolútne zamilovala asi pri konci tretej série :D
    Inak držím palce, tiež plánujem veľa čítať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Takže se prostě nenechat odradit prvními díly. :D

      Vymazat