neděle 22. června 2014

Posuď knihu podle obalu - Caroline (16)

Týdenní meme, které pořádá Siky na knižním blogu: http://knizni-doupe.cz/
Cílem je vybrat si jednu knížku, uveřejnit k ní anotaci a zhodnotit obálku.

Název: Železná královna
Série:  Železný král (3)
Autorka: Julie Kagawa



Moje jméno je Meghan Chaseová.

Myslela jsem si, že je po všem. Že můj čas strávený s Fériji, nemožné volby, které jsem musela učinit a oběti těch, které jsem milovala, byl za mnou. Ale válka se blíží a armáda železných férijů mě odtáhne zpátky. Klidně i křičící a kopající. Odtáhnou mě pryč od vyhoštěného prince, který přísahal, že bude stát po mém boku.  Odtáhnou mě do jádra konfliktu tak mocného, že si nejsem jistá, jestli to může vůbec někdo přežít. 

Tentokrát není žádná možnost návratu. 

http://www.goodreads.com/book/show/8685612-the-iron-queen




Vidíte to? Tak tohle je obálka ke třetímu dílu ze série Železný král. Série, které se asi jen tak nedočkáme. Což je obrovská škoda. Chápu, asi se to neprodávalo tak, jak čekali, ale pozastavit sérii uprostřed je vážně hnusný. Co pak mají dělat fanoušci této úžasné série, kteří čekají na její pokračování a nikdy se ho nedočkají? :D
No nic, zpátky k obálce. Podle mě je celá tato série má úžasné. Modelka je vážně pěkná a kompozice barev podle mě sedí. Jednoduchá a přitom hezká, nijak kýčovitá obálka. :)
Já prostě potřebuje vědět, jak to všechno bude pokračovat! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat