neděle 29. června 2014

Cestovatelská knižní výzva

Cestovatelská knižní výzva



Ano, další meme, do kterého jsem se rozhodla zapojit. Jsou prázdniny, tak snad budu všechno stíhat. :) 
Tvůrcem tohoto Meme je Kejbí. Mě osobně tohle meme dost zaujala, a tak jsem se rozhodla do něj zapojit. Přeci jenom miluju cestování a jelikož nebudu mít moc možností se tyhle prázdniny do zahraničí podívat fyzicky, alespoň se tam budu moc přenášet pomocí knih.:)

Já jsem si tedy vybrala, podívat se za prázdniny alespoň do 10 zemí. Tak uvidíme, jestli se mi to podaří. :)
  1. Anglie - Město ztracených duší a Město padlých andělů - Cassandra Clare
  2. Švýcarsko - Half Bad - Sally Green
  3. Louisiana (New Orleans)- Žena černé magie - Justin Gustainis
  4. Massachusetts (Boston) - Žena černé magie - Justin Gustainis
  5. New York - Žena černé magie - Justin Gustainis
  6. Illinois(Chicago) - Aliance - Veronica Roth
  7. Kalifornie (Los Angeles, San Francisco) - Šampion - Marie Lu
  8. Čína (Šanghaj) - Když jsme byli sirotci
  9. New Hampshire - Asylum

Žádné komentáře:

Okomentovat