středa 25. června 2014

Waiting on Wednesday (17)


Vampýrská akademie 5

Richelle Mead


Dimitrij dal Rose poslední šanci, aby se rozhodla. Její volba však byla špatná...
Po dlouhé a strastiplné cestě na Sibiř, kam se vydala hledat milovaného Dimitrije, se Rose vrací na Akademii svatého Vladimíra, ke své nejlepší kamarádce Lisse a ostatním. Maturita se rychle blíží a dívky se už nemohou dočkat opravdového života za železnou branou akademie. Avšak Rose stále s bolestí v srdci vzpomíná na Dimitrije, kterého přes všechno zlé nedokáže přestat milovat.
Nedokázalo ho zabít, když dostala šanci. A v blízké budoucnosti se možná začnou naplňovat její nejhorší sny: Dimitrij ochutnal její krev a Rose v hloubi duše ví, že ji pronásleduje. Přesto se stále nevzdává naděje na Dimitrijovu záchranu - otázkou ovšem zůstává, jestli se jí ho podaří zachránit dřív, než ji Dimitrij zabije a promění ve Strigojku, bude jejich láska opravdu věčná?




Asi se ptáte proč zrovna pátý díl, že? No, vedle šestky je to asi můj nejoblíbenější. Ano, sice jsem ho už četla, ale to neznamená, že bych si ho nemohla přečíst znova. :D 
Vampýrská akademie je jedna z nejlepších sériích, jaké jsem kdy četla. Takže se je snažím postupně střádat doma. Zatím mám teda jenom šestku. Na zbytku se pořád pracuje. :D Ale chtěla jsem říct, že jestli hledáte něco týkající se přátelství a lásky, u čeho se pobavíte, pobrečíte, kde se budete smát a fandit postavám a zároveň si trhat vlasy, pak je tato série zrozena přímo pro vás. :)

2 komentáře:

  1. Souhlasím. Lépe bych to o Vampýrské akademii nenapsala. :) Mimochodem, pátý díl je také můj nejoblíbenější! :)

    OdpovědětVymazat