neděle 7. září 2014

30 Day Book Challenge - PART 2

No, já vím, že tahle výzva asi měla být jenom na léto a taky, že jsem slíbila, že ji během srpna dodělám. No, tak nějak se mi to nepovedlo splnit. Ale řekla jsem si, že když už jsem ji začala, měla bych ji i dokončit. Doufám, že s tím nikdo nebude mít problém. Tak jo, pustíme se do toho. :)
V první části, kterou můžete najít ZDE. Tam naleznete prvních deset odpovědí. Dnes mě čeká další desítka: 





11. Kniha, kterou jsem nenáviděla
Nenávist je silné slovo. Myslím, že není žádná kniha, kterou bych nenáviděla. Takže to spíš vezmu tak, kterou nemám ráda. A do této kategorie jednoznačně patří kniha Poslední upír. Během čtení jsem se nudila, postavy mě ani moc nezajímali a příběh sám o sobě mě prostě nezaujal.








12. Kniha, kterou miluju a zároveň i nenávidím
V danou chvíli to je a bude Proměna Mary Dyerové. Já vím, básním o téhle knize a obecně série hodně často. Takže se to pokusím zkrátit. Tenhle druhý díl byl naplněný akcí, překvapením a neustále vyraženým dechem.:D Všechny postavy a hlavně Noaha jsem milovala už v prvním díle, ale ve dvojce, jsem si s nimi vytvořila opravdové pouto. A proto tak moc nesnáším ten konec. Já upřímně doufám, že to bude jinak, že to není pravda. Protože kdyby byla, půjdu si asi hodit mašli. :D Ale pořád je tu šance, že všechno dobře dopadne. Alespoň v to upřímně doufám.
A ano, myslím, že do této kategorie za nějakou dobu přihodím i další knížky, protože jsem se začetla do Harryho Pottera. A neskutečně Rowlingovou obdivuju, za svět, který dokázala vytvořit, ale to vraždění hlavních postav jí prostě nemůžu odpustit. :)


13. Můj oblíbený spisovatel
Tady to bude těžké. Asi nedokážu vybrat jednoho. Jak jsem teď zmínila, začala jsem číst Pottera a Rowlingovou vážně obdivuji. Pak tady máme Cassandru Clare, která jednoduše píše úžasné knihy a vytváří postavy typu Magnus Bane. :D Nesmím také zapomenout na Patriciu Briggs a její popisy vlkodlačích smeček a Richelle Mead za vytvoření Adriana. Pak také Michelle Hodkin za to, že díky ní vznikl můj budoucí imaginární manžel a nakonec samozřejmě Markuse Zusaka, jelikož vytvořil dílo, kde jsem slzami smáčela téměř každou stránku. 
Omlouvám se, vím že jsem to trochu přehnala, ale nedokázala bych vybrat jenom jednoho z nich. :)



14. Kniha, podle které byl natočen film, ale úplně ho zkazili
Co mě v této kategorii napdane jako první je Vampýrská akdemie. Panebože, co to sakra má bejt? Prvních tak dvacet minut se ještě alespoň trošičku drželo knižní předlohy, ale to, co z toho udělali pak, to je něco strašnýho. A navíc ten herec, kterého obsadili do role Dimitrije.To už byl vrchol všeho. :D Jedinou pozitivní věcí v tomto filmu je herečka, která ztvárňuje Rose. Ta byla úžasná a vážně Rose v mnoha ohledech podobná. :)





15. Oblíbená mužská postava
Vážně o něm mám básnit znovu? Tak proč ne :D 
Mluvím o něm v téměř každém článku, takže si myslím, že jeho detailní popis nebude potřeba. Noah Elliot Simon Shaw je prostě moje nejoblíbenější postava všech dob. Je vtipný, obětavý, sebevědomí, chytrý a no prostě nejlepší :D 









16. Oblíbená žesnká postava
Asi vyberu Rose Hathaway. Je vtipná, chytrá, hezká, silná s pěkně nabroušeným jazykem a absolutní neúctou k autoritám. Vždycky si dělá co chce a je ochotná riskovat svůj život za lidi, které miluje. Občas se sice chová jako rozmazlenej spratek, ale potom vždycky udělá něco, co mě nutí si ji oblíbit ještě víc.
 A navíc, i když hrozně moc miluju Adriana, ona prostě patří a vždycky bude k Dimitrijovi. Spolu tvoří jeden z mých nejoblíbenějších knižních párů všech dob. :D 






17. Oblíbená citace (hláška) z mé oblíbené knihy
Těžko říct. Já osobně miluju všechny quotes, především ale ty z knížek. Tady jsou ty, které mám nejraději: 
A uznávám, že tohle není tak úplně hláška, spíše část rozhovoru, ale je prostě naprosto úžasná. Jsem jednoduše team Magnus a Alek. Smiřte se s tím. :D 



18. Kniha, která mě zklamala
Nejspíš Reset. Kniha na kterou jsem se těšila opravdu dlouho. Anotace zněla vážně zajímavě. Začátek knihy byl vcelku v pohodě, jenže potom jako by autorka úplně odskočila od svého původního plánu a hlavní hrdinka se rázem chovala jako normální člověk. Kniha nebyla špatná, v podstatě mě bavila, ale vážně jsem od ní čekala mnohem víc. :)

19. Oblíbená zfilmovaná kniha
Určitě Hvězdy nám nepřály. To byl jeden z opravdu mála filmů, který se držel knižní předlohy jako klíště. :D Přesné repliky, téměř všechny pasáže z knihy a herci, kteří odvedli přímo úžasnou práci. Přiznávám, že Shailene Woodley jsem předtím neměla moc ráda, dokonce ani v Divergenci mě moc neuchvátila. Ale to, jak se zhostila role Hazel, k tomu nemám slov. No a Ansel Elgort, ten byl prostě zlatíčko. :D A ano, většinu filmu jsem probrečela. 

20. Oblíbená romantická kniha 
Co mám v tomto případě vybrat, když takovýhle žánr skoro nečtu? :D Hrej hráčem bylo sice dobré, ale na mě až moooc přeslazené. Co takhle, kdybych vybrala sérii Mediátor? To přeci jenom je něco jako romantická série, ne? Vztah lidské holky a ducha, kteří se milují, ale nemohou být spolu. Jo asi se to dá považovat za romantickou knihu. :D  Celou tuto sérii jsem si poměrně užila, především tedy pátý díl. Jediné, co mě štvalo, bylo to, že autorka občas mluvila až moc "teeneagerským jazykem". Ale díky Jessemu jsem dokázala přežít všechno. :D
Toto je tedy moje druhá desítka dopovědí. Snad se brzy dostanu i k té poslední. :D 

1 komentář:

  1. Top 21 Most Expensive Watch in The World luxury collection of the world’s most expensive watches thinks differently Here Money Is Time Top 21 Most Expensive Watches in The World

    OdpovědětVymazat