pondělí 1. září 2014

Měsíční nej - Srpen 2014

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Takže, nejdřív knížky, které jsem přečetla za SRPEN:

No, alespoň jsem si polepšila oproti červenci. Tento měsíc se mi povedlo přečíst celkem třináct knih, což je skoro dvojnásobek než minule. Takže jsem docela spokojená. :)






Nejlepší kniha: 
Dobrá, tak tady v té kategorii asi jednoznačně vítězí Harry Potter. Po těch letech jsem si ho konečně přečetla a bylo to vážně úžasné. Nechápu, proč jsem to tak dlouho odkládala.
A tady asi ani nemusím jmenovat důvody proč, že. :) Myslím, že takové Bradavice, Brumbál, Harry, Ron a Hermiona postačí. Nemůžu se dočkat dalších dílů. :D



Nejhorší kniha: 
Opět žádná nebyla


Nejlepší konec: 
Tak a tady vyberu něco úplně jiného. Pygmalion. Jelikož na konci knihy byl krásně vidět pokrok, jaký Líza udělala. A teď nemyslím jenom ve stylu mluvy a oblékaní. Líbí se mi na ní, že se umí ozvat a nenechá si věci líbit. Proto jsem si právě užila ten konec, kdy ona v podstatě s Higginsem zametla podlahu.



Nejhorší konec: 
Co si budeme nalhávat, tady vždycky bude vítězit jedna a ta samá kniha. (Dobrá ještě tu jsou Hvězdy nám nepřály) Asi všichni víme, proč jsem vybrala zrovna tuhle.



Nejhezčí obálka: 
Šampion!!! Definitivně. Já osobně miluju všechny obálky k sérii Legenda. Jsou jednoduché a přitom tak zatraceně krásné. Líbí se mi, že mají jednotný styl a každá něco symbolizuje. Prostě geniální obálka k úžasné sérii. :)



Nejhorší obálka:
V tomto případě asi budu muset vybrat Osudovou přitažlivost. Ne, že by byla úplně špatná nebo strašná, ale přijde mi taková neoriginální a no, co si budeme nalhávat, hlavy bez těl nejsou prostě moc slušivé reklamy. (Vzpomeňte si třeba na obálky Pokrevních pout.)



Nejlepší pár: 
Asi Tris a Čtyřka. Měla jsem pocit, že v tomhle díle se jejich vzat vyvíjel asi nejvíc. Byla zde spousta překážek a problémů s důvěrou, ale i tak to společně překonali. Díky Alianci jsme taky mohli Tobiase mnohem lépe poznat.
Ti dva si jsou v mnoha ohledech hrozně podobní, ale zároveň jako by to byli opačné protipóly. A právě díky tomu spolu tvoří tak úžasnou dvojici. Ani jeden z nich není perfektní, ale díky tomu se jejich vztah zdá mnohem reálnější.



Nejakčnější kniha:
Asi opět vyberu Šampiona. O akci a překvapení tu rozhodně nebyla nouze a Day po dlouhé době opět dokázal, proč je považován za jednoho z nejhledanějších zločinců. I když to opravdu nerada přiznávám, dokonce i June se tady v několika scénách předvedla. V tomhle díle se prostě něco děje od začátku až do konce. :)



Nejromantičtější kniha:
No, tak tady to asi nebude žádné překvapení. Hrej tajně. I když v tomto případě to bylo občas přetažené za vlasy. Nechápejte mě špatně, já mám ráda chemii a lásku mezi hlavními hrdiny, ale tady to občas bylo vážně až moc. Ta knížka nebyla špatná, bavila mě, ale občas to podle mě bylo s tou romantikou trošku přehnané.



Nejzajímavější námět:
 Ready player one. Tahle knížka asi nikdy nebude patřit mezi mé nej. favority, ale to nemění nic na tom, že její námět byl opravdu originální a zajímavý. Přeci jenom příběh, který se odehrává ve videohře a později se pomalu ale jistě dostává i do reálného světa, není moc časté téma. Celá hra je vytvořena v retro stylu, takže se zde můžete dozvědět o spoustě seriálů, hudebních skupin či počítačových her z osmdesátých let. :)



Nej. mužská postava:
Mohla bych odpovědět Harry Potter, ale na to se známe moc krátce. :D Místo toho vyberu jednoho z mých oblíbenců a to je......Day ze série Legenda. Ten kluk je prostě úžasnej. Bojuje za sebe, svou rodinu, ale i za celý lid. Je ochotný udělat cokoli pro lidi, na kterých mu záleží. Nebojí se dát najevo svůj názor a ukázat, že i po tom, co všechno prožil, uvnitř něho bije dobré srdce.
Kdyby ten kluk byl o trošičku starší a byl reálnej, asi bych si ho vzala. :D



Nej. ženská postava: 
Hermiona Granger. Dobrá, nebudu popírat, na začátku mi vážně lezla na nervy. Ale někdy v půlce dílu se to s ní dost zlepšilo. A díky filmům vím, že bude ještě lepší a jednoho dne z ní vyroste úžasná a mocná čarodějka.
Asi předevčírem jsem se dívala na Relikvii smrti a Ron tam pronesl hlášku: "Ty chceš odejít bez Hermiony? Zbláznil ses? Bez ní nepřežijeme ani dva dny." Což je naprostá pravda. Už v tom prvním díle se ukázalo, že nebýt naší chytré Hermiony, chlapci by už dávno byli mrtví. :D



To je tedy vše za Srpen. Stejně jako minule platí, že kdybyste chtěli nějakou recenzi, stačí napsat do komentářů a já ji udělám. :)

1 komentář:

  1. تقدم شركة شركة النقل في الدمام جميع عملائها مجموعة واسعة من الخدمات لم يتم رؤيتها قبل أي شركة أخرى لنقل الرغيف. كما سيقدم لك مجموعة كبيرة من الخصومات الضخمة على عمليات النقل التي تصل إلى

    OdpovědětVymazat