pátek 5. září 2014

MY HOLIDAY LIST - ZHODNOCENÍ

My book list 

http://cm201u.org/index.aspx?NID=2753

Nechápu, jak a kdy se to stalo, ale najednou je Září. Proč ty prázdniny musí vždycky uběhnout tak rychle? No, jednoduše řečeno, jsem si dala asi moc velké sousto, co se týče knih. :) 
Odkaz na můj Holiday list: ZDE
Takhle tedy vypadá to, co jsem přečetla a nepřečetla za prázdniny: 

SPLNĚNO:
  • Zloděj Blesku - Percy Jackson 1 - Rick Riordan
  • Když jsme byli sirotci - Kazuo Ishiguro
  • Etiketa a špionáž - Trochu jiný penzionát 1 - Gail Carriger
  • Čistý - Čistý 1 - Julianna Baggott
  • Asylum - Ústav pro duševně choré 1 - Madeleine Roux
  • Město padlých andělů - Nástroje smrti 5 - Cassandra Clare
  • Město ztracených duší - Nástroje smrti 6 - Cassandra Clare
  • Šampion - Legenda 3 - Marie Lu
  • Aliance - Divergence 3 - Veronica Roth
  • Half Bad - Napůl živý 1 - Sally Green

FAIL:
  • Harry Potter (1 -7) - J. K. Rowling - v originále
  • Dcera kostí a dýmu - Dcera kostí a dýmu 1 - Laini Taylor
  • Wicca - Cate Tiernan
  • Hostitel - Stephenie Meyer
  • Pán much - William Golding
  • Wreck this journal - Keri Smith

PŘEČTENO NAVÍC:
A tady jsou knihy, ke kterým jsem se nějak náhodně dostala, koupila je a nebo je dostala jako recezní výtisky: 
  • První stříbrná kniha snů - Kerstin Gier
  • Žena černé magie - Justin Gustainis
  • Křídla - Křídla 1 - Aprilynne Pike 
  • Osudová přitažlivost - Kronika Kambionů 1 - Jamie Reed
  • Hon - Hon 1 - Andrew Fukuda
  • Pygmalion - George Bernard Shaw
  • Harry Potter a kámen mudrců - J. K. Rowling - česky
  • Ready Player One - Ernest Cline
  • Hledání Aljašky - John Green
  • Hrej tajně - Hra 2 - Emma Hart

SERIÁLY:
Bohužel jsem prostě neviděla ani jeden díl Doctora Who. Nevim proč, času jsem měla hodně.
Samozřejmě jsem neskoukla ani toho Naruta nebo jakékoli jiné anime, které jsem měla původně v plánu. No a s mangou je to úplně stejné. 
Takže v sekci: Seriály jsem zklamala na plné čáře.

Ale na druhou stranu jsem shlédla osmidílný seriál Dominion. A druhou sérii potřebuju nejlépe teď hned, problém je ale v tom, že není jisté, jestli vůbec bude. A to mě hrozně štve. Já totiž potřebuju znát, co se bude dít dál a jak to nakonec skončí mezi Gabrielem a Michaelem.
A ano, díky kamrádce jsem se taky začala dívat na Teen Wolf. Přeskočila jsem první tři série, ale to snad nebude takovej problém. :D 

ZHODNOCENÍ:
Takže takhle tedy dopadl můj prázdninový seznam. V nečem jsem uspěla, něco jsem absolutně nezvládla. Takže ve výsledku nějaký ten průměr. Ale jsem s tím vcelku spokojená. Jen kdybych toho stihla přečíst o trochu ví v tom Červenci. No, nedá se nic dělat. Když přežiju tenhle školní rok, můžu se to pokusit příští prázdniny napravit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat