čtvrtek 25. září 2014

It´s time for...Youtube (7)


Toto meme vytvořila JuliaR
"Půjde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujete na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. (Pozn. nemusí to být jen milé a krásné :D) Možná tím někoho inspirujete, nebo k něčemu dokopete. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd."

Opět jedna z youtuberek, které ráda sleduju. Ona mě vlastně inspirovala k tomu, udělat si Fictional BF tag. A teď udělala to samé, akorát se to týká seriálových postav. A seriály já miluju skoro stejně jako knihy. :D Takže se můžete v nejbližší době těšit i na tuhle podobu tagu. Snad :)



A jako druhé video jsem pro vás vybrala nezapomenutelnou písničku Let it go z filmu Frozen. Ano, já vím, všichni ji známe. A už je vážně dost ohraná. Ale nedávno jsem našla tuhle úžasnou nahrávku, kde to máte v pětadvaceti jazycích. Tak co, který se vám líbí navíc? Mě osobně nejvíc okouzlila japonština. :3



Žádné komentáře:

Okomentovat