sobota 13. září 2014

30 Day Book Challenge - PART 3

A konečně je tu i poslední část. Ano, trvalo mi pouhé tři mesíce, než jsem ji dodělala. :D Pokud by tedy někdo chtěl ZDE je první část a TADY potom ta druhá.
Tak, jdu na to. :D




21. První knížka, kterou si pamatuji, že jsem přečetla
Nooo, tak tohle bude asi vážně oříšek. Nemám totiž tušení. Určitě jsem četla nějaké ty básničky, říkadla a kraťoučké pohádky, ale bohužel si asi nevzpomenu, jaká to byla kniha. 
Ale teoreticky by jedna z těch prvních mohla být knížečka Lily- ztracené štěňátko. Pamatuju si, že jsem tu knížku měla vážně ráda. A Lily mi bylo hrozně líto. :( 







22. Kniha, která mě rozplakala
No, mohla bych vybrat Alianci anebo třeba Zlodějku knih, ale to by bylo až moc očividný. Proto jsem se rozhodla nominovat do této kategorii knihu Neopouštěj mě. Minimálně ten konec nelze přejít bez toho, aniž byste nějakou tu slzičku uronily. 
Pravda, kterou se postupně dozvídáte s vámi otřese, a pak navíc ještě přijde ta finální část. Nope, prostě jsem to nezvládla. 








23.  Kniha, kterou si chci hrozně dlouho přečíst, ale pořád jsem tak neudělala
No, Harryho i Percyho jsem začala číst, takže mé hlavní cíle jsou splněny. :D 
Asi to bude Hra o trůny. Vážně bych si celou tu sérii chtěla hrozně moc přečíst, ale vždycky když už k tomu má dojít, začnu číst něco jiného anebo ji nemají v knihovně. Jo a když už jsem v tom, asi bych taky mohla zhlédnout ten seriál, co? :D 






24. Kniha, které bych přála, aby ji četlo více lidí 
Tady to bude asi celá série, pokud to tedy nevadí. Já vím, že ji zmiňuju často, ale je to vážně akcí nabitý příběh bez přehnaných milostných trojúhelníků, prostě něco trošku jiného. Cal Leandros. Já vím, já vím. Mluvím o ní celkem často, ale to proto, že podle mě je to vážně úžasná série a kdyby ji četlo více lidí u nás, mohli by i tady v České republice vyjít další díly. :)






25.  Postava se kterou se můžeš nejlépe ztotožnit ?
Tady si nejsem moc jistá, co tím autor této challenge zamýšlel. No, já si to vyložila takhle, ale je tu velká pravděpodobnost toho, že jsem to přeložila blbě. :D 
Po pravdě, asi se žádnou. Což je smutný, vzhledem k tomu, kolik knížek jsem přečetla. Ale jak už jsem zmiňovala asi jsem si v mnoha ohledech a názorech podobná s Wandou z Hostitele. :)







26. Kniha, která změnila můj názor na něco
Asi to bude Harry Potter. Ne, že by změnil můj názor na magii a kouzla, spíše ale posunul dál mou fantazii. Díky Harrymu se můj mozek obohatil o spoustu věcí. Byl to vlastně první film, který jsem uměla téměř celý nazpaměť. Myslím, že jsem všechny díly dohromady viděla asi tak stokrát. A to si nedělám legraci. :D
A teď jsem navíc konečně začala číst i knihy a jako by se mi všechno vracelo. Harry ve vás prostě vždycky bude probouzet to dítě plné fantazie a nekonečných možností. :)




27. Nejvíce překvapivý konec nebo zápletka
To, kolikrát už jsem tu knížku zmínila v různých kategoriích, se snad ani nedá spočítat. Opět vyberu Proměnu Mary Dyerové.
Dobrá, možná jsem maličko zaujatá, ale když jsem tuhle sérii začala číst, ani v nejmenším mě nenapadlo, že by kniha mohla takhle skončit. Abych pravdu řekla, ten konec mě neskutečně překvapil. Něco TAKOVÉHO jsem si ani nepředstavovala, že by bylo možné. :)






28. Oblíbený název knihy
Nad touhle otázkou jsem nějaký ten čas přemýšlela. Ale ať jsem se snažila jakkoli, vždycky mi jako první na mysli vytanula kniha: Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. Už jenom podle názvu, je nám jasné, že knížka nejspíš neskončí dobře anebo že hlavní hrdinové to nebudou mít lehké.
Tahle věta podle mě vystihuje celý příběh. Kdyby se měla kniha hodnotit pouze jednou větou, výrok Hvězdy nám nepřály by byl absolutně přesný. 






29. Kniha, kterou všichni nenávidí, ale já ji mám ráda
Kdybyste se mě zeptali na otázku, kterou knihu všichni milují a já ji nenávidím, odpověď by byla mnohem snazší. 
Bohužel, v této kategorii asi žádnou knížku nenajdu. :(

30. Moje nejoblíbenější kniha vůbec
Je nemožné vybrat jenom jednu. :D Jak si vybrat mezi takovými skvosty jako Harry Potter, Vampýrská akademie, Mercy Thompson, Mara Dyerové, Nástroje smrti, Pekelné nástroje, Cal Lenadros, Hostitel, Hvězdy nám nepřály, Zlodějkou knih a stovkami dalších?
Bohužel, na tuto otázky neexistuje pouze jedna odpověď. 




Žádné komentáře:

Okomentovat