úterý 2. září 2014

Teaser Tuesday (24)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Harry Potter a tajemná komnata

J. K. Rowling 



"Vždyť sotva začalo svítat."




..........





"Podepíše mi ji?"




Díky kamarádce jsem se dostala i ke druhému dílu. A zatím je stejně úžasnej jako ten první. Jsem někde na sté stránce a už vím, že Zlatoslava budu nesnášet stejně tak jako ve filmu. :D A taky jsem si zamilovala Dobbyho. Sedmý díl asi psychicky nezvládnu.
Harry Potter je prostě a jednoduše úžasná série a já se nemůžu dočkat, až ji budu mít přečtenou celou. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat