úterý 23. září 2014

Teaser Tuesday (26)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Lev, čarodějnice, a skříň

Letopisy Narnie 1

C. S. Lewis




"To je všechno, co mi chceš říct?"




........




"Aslan!"





Ano, rozhodla jsem přečíst mí knižní resty. Knížky, které jsem nejspíš měla přečíst už před pár lety, ale nikdy jsem se k nim nedostala. A navíc mi to přišlo blbý, si to nepřečíst, když jsem viděla všechny filmy, že? .D 
Knížka mě opravdu bavila. Ano, styl vyprávění je přizpůsoben mladším čtenářům, ale to nic nemění na tom, že kniha je úžasná. C. S. Lewis stejně jako Rowlingová, vytvořil zcela nový svět a posunul tak hranice fantazie na zcela novou úroveň. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat