úterý 30. září 2014

Teaser Tuesday (27)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Setkání s duchem

Mezi nebem a zemí 1

Stacey Kade 




"Tys o tom věděl?"




.......



Zvedl jsem víčka a zamžoural na ni.






Vlastně si nejsem jistá, co mě k přičtení této knížky přivedlo. Četla jsem anotaci a pak jsem si řekla, že bych si to měla přečíst. Asi mi to připomnělo Mediátora. Jiný důvod mě totiž nenapadá. :D 
Teď jsem někde v půlce knihy a musím přiznat, že jsem se do příběhu celkem začetla. Dobrá, není to tak, že bych se od knihy nemohla odtrhnout, je to spíše takové to pohodové čtení. :) A i když jsem si myslela, že Alonu budu nesnášet, musím říct, že mě v mnoha ohledech opravdu překvapila. Třeba bych si ji, mohla dokonce i oblíbit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat