sobota 13. září 2014

On my wishlist (26)




Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

The Bane chronicles
Cassandra Clare


Sanctum
Madeleine Roux



Takže tu první knížku musím mít, prostě jo. :D Je to sbírka krátkých novel a příběhů z perspektivy Magnuse. Obsahuje jeho vzpomínky, první rande s Alekem, historie hotelu Dumort a soustu dalších. Jako kdyby byly mé modlitby konečně vyslyšeny. Popravdě, četla bych tu knihu klidně i kdyby to bylo třeba o tom, jak Magnus nakupuje oblečení a geluje si vlasy. :D Cokoli, jen když to bude o něm. 
A pak tady máme pokračování na knihu Asylum. Docela se těším. Asylum byla totiž jedna z mála knih, kdy mi při čtení chvílemi běhal mráz po zádech, takže jsem zvědavá, jak na mě zapůsobí dvojka. :) Už jenom ta obálka působí děsivě. 

2 komentáře:

  1. The Bane Chronicles tiež moc chcem. Magnus je proste zlatíčko :3

    OdpovědětVymazat
  2. Je naprosto úžasnej. :3 Prostě nejlepší postava. :)

    OdpovědětVymazat