pondělí 29. září 2014

TV Fictional Boyfriend TAG

Jak jsem slibovala, je tu seriálová obdoba Fictional BF tag. Otázky i princip jsou pořád stejné, takže asi není potřeba nic víc vysvětlovat. Jdu na to. :D

1. Nejromantičtější BF
No, tak to bude asi trochu problém. Hmmm, kdo by to tak mohl být. Trocu komplikace, když se většinou dívám jenom na akční nebo fantasy seriály. :D
Asi se do téhle kategorie tak úplně nehodí, ale nikdo jiný mě nenapadl. :D Kapitán Hook z Once upon a time. Prostě jeho láska k Emmě. Tak dlouho o ní bojoval, příjímal její odmítání, ale nenechal se tím odradit a znovu a znovu se jí snažil okouzlit nebo prostě jen zaujmout. A podle mě se mu to poslední dobou vcelku daří. :D
Dobrá, vím že bych si z něj měla udělat svého imaginárního BF, ale radši se budu dívat na to, jak dobývá Emmu a kdo ví, třeba se spolu jednou dají konečně dohromady. :)

2. Občas zlý a náladový, ale přesto dobrák 
První, kdo mě v této kategorii napadl je Damon Salvatore ze seriálu Upíří deníky. Aby bylo jasno, ten seriál jsem milovala do nějaké té třetí, možná čtvrté série, ale pak se z toho stala (s prominutím všem, co mají tento seriál rádi) tak hrozná krávovina.  No nic, zpátky k Damonovi.
Damona jsem si zamilovala hned v prvním díle. Byl tak odvázaný, plný "života", sarkastický, sexy a no prostě vážně úžasnej. :D
Ano, co bych to popírala není ten hodnej bratr, zabíjení si dost užívá a vždycky se chová hrozně namyšleně a arogantně. Ano, to všechno je pravda. Ale jeho vztah se Stefanem, to je vážně něco úžasného. To, jak se o sebe jako bratři starají a jak jim na sobě záleží mě vždycky dostane. :)
Takže to vidím tak, že vystrnadím Elenu, Katherine či kohokoli dalšího, kdo mi ho bude chtít přebrat a vezmu si ho. On je totiž dámy a pánové můj. :D

3.Paranormální BF 
Nejsem si jistá, jestli se tohle dá počítat. John ze seriálu The tomorrow people? Přeci jenom to není obyčejný člověk vzhledem k tomu, že má schopnosti teleportace, telekineze a telepatie, ne? Dobrá, udělala jsem si z něho paranormála, takže se počítá. :D
John je prostě mnohem lepší než Steven. Je to úžasný vůdce, který vždycky myslí nejprve na ostatní a pak až na sebe a snaží se pomoc všem nováčkům.
On jako postava mi prostě byl strašně sympatickej a no, myslím si, že bychom spolu určitě vytvořily úžasné duo. Přeci jenom, taky nejsem člověk. :D

4. BF kterého chci zkrotit 
Dean Winchester ze série Supernatural. Přijde, zabije démona, přesune se dál, zabije démona, stěhuje se dál. Takhle asi vypadá jeho život. Uznávám, že to není nic moc.
Snaží se být trvrďák, kterej na sobě nedá znát emoce a ani slabost, ale stačí se podívat na to, jak se stará o svého mladšího bratra a rázem vidíme, že v jádru je úplně jiný.
Myslím si, že Dean by byl opravdu úžasným přítelem, pokud byste tedy věděli o tom, že loví monstra, že nedá dopustit na Sama a že se občas chová jako kretén. :D
Ale myslím si, že za nějaký čas bych ho přeci jenom zkrotila. Snad. :D


5. BF spíše jen jako kamarád 
Určitě Stiles ze seriálu Teen Wolf. On je prostě tak strašně roztomilej. :3 Myslím, že by nám to neklapalo, ale jako kamarád by byl úžasnej.
Jeho vtipné a sarkastické poznámky, neustálý optimismus a obětování se pro přátele, ho prostě činí úžasným člověkem. Je to prostě takový ten typ, kterého byste rádi měli u sebe. Víte, že byste se na něj mohli ve všem spolehnout, že udrží tajemství a taky že vás nejspíš nikdy nezradí. (Soudím podle jeho vztahu se Scottem. :D) Upřímně doufám, že náš vztah by byl podobný tomu jejich. :)


 6. Spřízněná duše 
Opět těžká volba. Ale asi vyberu Castiela ze série Supernatural. Dobrá, je to anděl, ale to by našemu vztahu nemuselo vadit, ne? :D
Přijde mi, že ze všech seriálových mužských postav, mám asi nejblíže právě ke Casovi. Sdílím podobné názory, mám stejně jako on spíše pacifistické sklony a nesnáším pohled na lidské utrpení.
Myslím si, že já a Cas bychom byli vážně dokonalá dvojka. Dobrá, možná by z nás nebyl tak úplně pár, ale spokojila bych se i s tím mít ho jako kamaráda. :)

7. BF se kterým bych klidně utekla
Nejspíš to bude Steve McGarett ze série Hawaii 5-0. Ať už jsou jeho praktiky jakkoli šílené, myslím si, že by mě dokázal ochránit. Navíc má špičkový výcvik a přežil spoustu situací, ve kterých by většina smrtelníků zemřela. A navíc je milej (když chce), odvážnej, vtipnej, je ochotný riskovat svůj život pro přátele a nikdy se nevzdává.
Prostě typ chlapa, kterého byste chtěli mít. A klidně bych svolila k tomu, aby s námi utekl i Danno. Přeci jenom, jestli jste viděli alespoň jeden díl tohoto seriálu, víte jak úžasný spolu mají vztah. Jako manželé po třiceti letech, kteří jsou pro sebe ale ochotni udělat cokoli. :D

8. BF se kterým bych cestovala kamkoli
Dobrá, můj výběr se vám možná bude zdát v této kategorii divný, ale asi zvolím Deekse ze série NCIS:LA.
Deeks je vtipný, pohodový, neustále žertuje a je občas stejně jako já trochu mimo. Dokážu si představit, jak spolu cestujeme, díváme se na západy slunce, máme pikniky v trávě nebo pozorujeme hvězdy. Měli bychomvážně úžasnej vztah. :)


9. BF se kterým bych chtěla být na pustém ostrově
Oliver Queen z Arrow. Tohle prostě nikoho nemůže překvapit. Přežil pět let na ostrově, takže si myslím, že kdyby musel, zvládl by to znovu. Ne, že bych po něm chtěla, aby se tam vracel a musel znovu vzpomínat na ty muka, co tam zažil, ale kdyby nám třeba ztroskotalo letadlo nebo tak, stejně bychom neměli na výběr.
Nejsem si jistá, zdali bychom s Oliverem vytvořili zrovna pár, ale to nevadí. Já ho totiž stejně hrozně moc shippuju s Felicity, takže bych v tom asi takovej problém neviděla. Mám ještě spoustu dalších imaginárních BF v zásobě. :D


10. Nejvíc badass BF
Asi Derek z Teen Wolf. Prostě mi tak připadá. Navíc vypadá hrozně sexy a drsně zároveň. :D Myslím si ale, že si na drsňáka jenom hraje a ve skutečnosti je celkem citlivej, hodnej a obětavej. A kdybych byla čirou náhodou jeho typ, uměla zacházet se zbraněmi a nevadilo by mi žít celý život ve strachu, že se mě někdo snaží zabít, myslím, že bychom to spolu mohli docela dobře zvládnout. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat