neděle 21. září 2014

Fictional Boyfriend TAG

Po delší době jsem tu opět s nějakým tím Tagem. Na tento jsem přišla náhodou, když jsem projížděla videa od mých oblíbených booktuberů.
Odkaz na originální video najdete ZDE
A jelikož mě Fictional BF Tag opravdu zaujal, rozhodla jsem se přehodit otázky do češtiny a přenést tak tento úžasný tag i k nám. :D
Pravidla: Jsou úplně jednoduchá. Jediné, co musíte udělat je, přiřadit vašeho BF či GF do dané kategorie. A ještě takový bonus k tomu. Podle toho, jak si vašeho vysněného prince/princeznu představujete, dodáváte foto. :D Každý máme totiž jiný vkus a stejnou postavu si každý z nás vybaví jinak.
Přeju hodně štěstí a zábavy!




1. Nejromantičtější BF
O téhle kategorii jsem musela chvílit popřemýšlet. Přeci jenom všichni jsou svým způsobem romantici. Ale nakonec jsem se rozhodla pro Jema ze série Pekelné nástroje.
Jestli jste tuto sérii četli, určitě mě chápete. Tenhle kluk byl tak milej, hodnej, roztomilej a opravdu opravdu romantickej. Když pronesl uohle větu, málem jsem umřela: "I can offer you my life, but it is a short one. I can offer you my heart, thouht I have no idea how many more beats it can sustain." Tohle je tak strašně smutný a nádherný zároveň.
On je prostě typ kluka, kterého si musíte zamilovat. I kdyby náš vztah měl trvat jenom pár dní či hodin, i tak by mi bylo ctí, potkat a milovat někoho takového. :)



2. Občas zlý a náladový, ale přesto dobrák 
Tak tady vím přesně, koho vybrat. Daemon Black ze série Lux. Ten kluk se ze začátku choval jako naprostej arogantní kretén. Vážně, choval se hrozně. Jedinej kdo se mu dokáže v chování vyrovnat je snad Will Heronadale.
Ale na druhou stranu, to jak se choval ke své setře mě vždycky dostalo. Byla a je jednou z jeho největších slabin.
Pokud jste se ale dostali dál než přes první díl, určitě jste si všimli jeho téměř až neskutečné změny chování. Bylo to tím, že potkal lásku svého života. A ano, tou nebyl nikdo jiný než já. :D




3.Paranormální BF 
V téhle kategorii jsem dlouho váhala. Existuje totiž tolik možností. Ale nakonec jsem se rozhodla, že mým BF číslo tři bude Jesse ze série Mediátor. Dobrá, je to duch a je o pár staletí starší, ale co, věk je jenom číslo. :D
Ten kluk je pravý gentleman. Hodný, milý, pozorný a sexy. Jediný problém našeho vztahu by bylo to, že ho nikdo nevidí. Hmm, kdybych ho líbala na veřejnosti, asi by to vypadalo trošičku divně. :D Ale to je jedno. Takovéhle problémy bychom určitě nějak překonali anebo bychom nechodili na ven. A odstěhovali se třeba někam na pustý ostrov.



4.BF kterého chci zkrotit 
 No, tady vyberu Willa opět ze série Pekelné nástroje. Přiznávám, že tenhle kluk se v chování dokáže vyrovnat Daemonovi. Možná ho dokonce v některých ohledech i překonat. On prostě potřebuje, aby ho někdo konečně nakopnul a řekl mu, že se chová jako kretén. A od toho jsem tady já. :D Asi by to připomínalo něco jako krocení divoké zvěře, ale myslím si, že časem by se nám to podařilo. Jelikož věřte tomu nebo ne, i Will v sobě má spoustu dobrého. A navíc čte knížky. To jsou prostě samé bonusové body. Jo, myslím si, že kdybychom překonali počáteční obtíže, náš vztah by mohl opravdu vyjít. :)



5. BF spíše jen jako kamarád
Tak aby tady nedošlo k nedorozumění, Magnus je jedna z nejlepších postav, jakou jsem v knize kdy poznala. Je úžasný, vtipný, jedinečný a no prostě vážně ho zbožňuju. Ale nikdy jsem k němu necítila takové to vášnivé vzplanutí, jako u ostatních jmenovaných. :D Prostě bych ho brala spíše jako sexy kamaráda.
Dobrá, hlavní důvod, proč bych nemohla být s Magnusem je to, že ho hrozně moc shippuju s Alekem a chci, aby tihle dva zůstali spolu. Jako pár jsou totiž hrozně roztomilí. :3
Takže jo, já a Magnus budeme něco jako Best friends forever. On jinak bude mít svůj vztah s Alekem (já s nejmíň šesti dalšími BF) a všichni budeme šťastní. :D


 6. Spřízněná duše 
Tady asi nikoho můj výběr nemůže překvapit. Je to můj miláček a láska mého života. Noah Elliot Simon Shaw ze série Mara Dyer. Dobrá, je mi líto toho, že ho tak nějak přeberu Maře, ale nedá se nic dělat. Ten kluk je téměř dokonalej.
Dobrá, přiznávám, že přežít začátek našeho vztahu, kde se bude chovat jako arogantní, rozmazlenej spratek bude kapku obtížné, ale i to kvůli němu přežiju, jelikož vím, jaký je ten kluk uvnitř. Naše společná vlastnost je to, že oba se hrozně moc staráme o všechno a všechny, na kterých nám záleží. Proto je Noah občas takový jaký je. Snaží se dělat, že mu na ničem nezáleží, protože mu na všem záleží až moc.
A navíc ten kluk je hrozně chytrej, obětavej, sexy, roztomilej,  romantickej, záhadnej a vždycky dokáže překvapit. Myslím si, že bychom mohli mít opravdu úžasný vztah. :3


7. BF se kterým bych klidně utekla
S Dayem ze série Legenda bych utekla kdykoli a kamkoli. Myslím si, že Day by se o nás dokázal postarat ať už bychom byli kdekoli. Přeci jenom má spoustu zkušeností s životem na ulici a s každodenním utíkáním. Vzbuzuje ve mně pocit, že zvládneme všechno.
Opět je mezi námi menší věkový rozdíl, ale nebojte, patnáct už mu bylo, takže nedělám nic nelegálního.:D
To, co u Daye obdivuju asi nejvíc je jeho odvaha a obětavost. Vždycky dokáže bojovat za to, v co věří a na čem mu záleží. Proto doufám, že by bojoval i za nás. :)


8. BF se kterým bych cestovala kamkoli
Řekněte ahoj, mému společníku na cestách Adrianovi ze série Vampýrská akademie/Pokrevní pouta. Následovala bych ho kamkoli.
Myslím si, že Adrian je dokonalý společník, co se cestování týče. I když to na sobě nedává znát, ten kluk je vážně hodně chytrej a myslím si, že cestování patří k jeho zálibám. Hrozně ráda bych se s ním podívala na taková místa jako Paříž, Londýn, New York nebo Nový Zéland.
Takhle, i kdyby mi řekl, že budeme cestovat maximálně tak do Prahy, i tak bych šla s ním. Adrian je prostě typ kluka, kterému nemůžete říct ne, ani kdyby jste chtěli. Ale na druhou stranu kterej normálně smýšlející člověk by odmítl Adriana Ivaškova? :D


9. BF se kterým bych chtěla být na pustém ostrově
Hledáme tedy někoho, kdo dokáže přežít v hrozných podmínkách, umí lovit a postaráse o ostatní? Nevím jak vy, ale pokud by měly být splněny tyto podmínky, jako první mě napadne Gale z Hunger Games. Ten všechno tohle zvládá levou zadní. A navíc je hrozně sexy. Dobrá, to s tím nemá co dělat, ale je to takovej ten bonus navíc. :D
Myslím si, že Gale by se o nás dokázal postarat. Zajistit nám jídlo, vodu i přístřešek. A já bych se třeba konečně naučila zacházet s lukem. I když nevím, na co bych střílela. Protože bych asi nedokázala zabíjet zvířata. Asi bych začala lovit ovoce. :D
Pokud bychom spolupracovali, myslím, že bychom to tam mohli v pohodě přežít a třeba si tam dokonce udělat takovej menší ostrovní ráj. :D


10. Nejvíc badass BF
Do téhle kategorie v podstatě mohou spadat téměř všichni. Původně jsem tam chtěla dát Nika, ze série Cal Leandros. Ale pak jsem se rozmyslela.  Nico je sice vážně badass a s mečem v ruce je téměř neporazitelný, ale nemyslím si, že by nám to klapalo. Ale přesto toho kluka mám vážně hrozně moc ráda. :D
Takže v této kategorii nakonec zvítězil Adam z Mercy Thompson. Sexy Alfa vlkodlačí smečky. On je jedním z důvodů, proč jsem si tak moc oblíbila vlkodlaky. I když je hrozně majetnický a žárlivý (na tom bychom samozřejmě zapracovali :D) dokáže být i milý a diplomatický. Ale když ho někde naštve, je schopnej ho rozsápat na kousíčky. To vlastně jednou opravdu udělal. :D
Adam je prostě badass, který má ale srdce na správném místě a já ho vážně žeru. :D Vztahy člověka a vlkodlaka jsou vcelku normální, takže Adame, můžeš se na mě těšit. :D


Takže tohle tedy byl Fictional Boyfriend Tag. Doporučuju všem, aby si to zkusili, jelikož je to vážně vcelku zábava. :D

4 komentáře:

  1. Stardust Boutique is a Jovani prom dresses company. If you are looking for a prom dress, we are a Jovani dress store and stockist supplying UK, USA, Canada, Australia, internationally.
    We stock all kinds of Jovani if you want a Jovani prom dresses, Jovani short dress, Jovani evening dress, Jovani pageant dress, jvn prom dress, jvn short dress and pageant dresses.

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Ekeblad, a Swedish scientist, Who Made Vodka From Potatoes, Honoured With Google Doodle.
    Her full name is Eva De La Gardie and she was born July 10, 1724 and died by May 15, 1786. Eva’s father was a statesman count Magnus Julius De la Gardie. Mother was a salonist Hedvig Catharina Lilije. Eva Ekeblad siblings are also famous for their different workings.

    Read More: CelebrityPing.com/eva-ekeblad

    OdpovědětVymazat
  3. collection of the books are great
    If you want to Fastest Bike in the world. You can visit listforever.com here you will get Top 12 Fastest Bikes in the World - List Forever | Pictures, Price and Specifications.

    OdpovědětVymazat
  4. Shadow Creation is the process to change the color of an image or video..Shadow Creation It means correcting the lighting, white color balance, red or blue color balance, so that the image looks more clear or natural

    OdpovědětVymazat