středa 10. září 2014

Waiting on Wednesday (25)


Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst

Název: Lev, čarodějnice a skříň
Série: Letopisy Narnie
Autorka: C. S. Lewis



Je Spousta dveří a jenom jedny vedou do jiného světa. Narnie... země zakletá do nekonečné zimy... země, která čeká na osvobození.
Čtyři sourozenci projdou tajemnou skříní a ocitnou se v Narnii - v zemi, kde žijí mluvící zvířata a kterou ovládá zlá Bílá čarodějnice. Děti se snaží obyvatelům Narnie pomoci, ale když jsou všechny naděje téměř zmařeny, návrat bájného lva Aslana zvrátí běh událostí a do země konečné přijde jaro.
Nenechte si ujít Fantasy bestseller, který nadchl miliony čtenářů na celém světě. Filmovou verzi příběhu můžete shlédnout od ledna 2006 i v kinech.






Ano, rozhodla jsem se dočítat knihy, které jsem měla přečíst už před pár lety. Jako Percyho, Harryho a teď jsem se rozhodla přidat k nim i Narnii. :)
Viděla jsem filmy a podle nich to vypadá opravdu, opravdu pěkně. Tak jenom doufám, že knížka bude ještě lepší. Dětské knihy totiž nemusí být vždycky pro děti, jak jsem se již v mnoha případech přesvědčila. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat