sobota 20. září 2014

On my wishlist (27)




Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Prokletí titánů
Rick Riordan

Papírová města
John Green

Třetí díl Percyho Jacksona, aneb moje závislost se pomalu, ale jistě prohlubuje. Právě jsem někde ve třetiny druhého dílu a stejně jako jedničku, si to dost užívám. :) A taky jsem zjitila že tak nějak shipuju Annabeth a Percyho. Už jenom kvůli nim potřebuju další díly. :D 
A pak tady máme Papírová města. I když se mi občas nelíbí zakončení, musím uznat, že John Green je opravdu úžasným spisovatelem se schopností vytvářet postavy, které si prostě zamilujete. Proto se na jeho další knihu hrozně moc těším a hlavně jsem zvědavá, jak se rozhodne tento příběh zakončit. :)

1 komentář:

  1. As per the colors, the designs and the job she did within her body, was all while she as nude as it can be. She is Maitland Ward. Yes, we are watching her for a long time since she started being a queen of a lot heart through her acting in “The Bold & The Beautiful”. She showed her everything throughout the pics like always she likes to.

    OdpovědětVymazat