sobota 6. září 2014

On my wishlist (25)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Where she went
Gayle Forman
Rick Yancey


Where she went je pokračování knihy If I stay. Příběh se odehrává tři roky po tom osudném incidentu. Vážně mě zajímá, jak to nakonec s Adamem a Miou dopadne. Já ty dva mám totiž mnohem radši jako pár, než jako samostatné lidské bytosti. :D Takže i když mě trošičku štve, že příběh nenavazuje tam, kde skončil první díl, i tak se na knihu hrozně moc těším. :)
A pak tady máme druhý díl Páté vlny. První díl jsem si vcelku užila, ale očekávala jsem od knihy něco trochu víc. Takže si musím přečíst i dvojku, abych věděla, jaký dojem ve mně zanechá ona. :D 



Žádné komentáře:

Okomentovat