sobota 27. září 2014

On my wishlist (28)




Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:


Roky pod psa
Markus Zusak

Havraní bratrstvo
Maggie Stiefvater


Konečně nám v Česku vyšla další Zusakova kniha. Já osobně jsem od něj zatím četla jenom Zlodějku knih a Posla, ale už těmi mě okouzlil. Proto jsem velmi ráda, že u nás byla přeložena další z jeho knih a já se hrozně moc těším na to, až se k ní někdy dostanu. :)
No a pak tady máme Havraní bratrstvo. Kniha, která byla pár měsíců zpátky poměrně velkým hitem v Americe. Slyšela jsem na ni spoustu rozporuplných názorů, takže jsem zvědavá, jak tahle kráska zapůsobí na mě. :D 

2 komentáře:

  1. První knihu mám v plánu si určitě přečíst, ale než se k ní dostanu, to bude asi chvilku trvat:/ :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ten pocit znám. :D Chci si něco přečíst, jenže pak zjistím, že mám ještě tak deset dalších knih, které taky musím přečíst a pořád se k nim nabalují další. :D Jo, můj TBR seznam je nekonečný. :D

    OdpovědětVymazat